اهداف کلان شرکت
- 
حفظ و توسعه بازارهای هدف داخلی و خارجی.
 - 
بدست آوردن جایگاه مناسب در صنعت ساختمان.
 - 
تولید پایدار و مستمر
·
 - 
بیشینه کردن سود شرکت و ارتقاء ارزش ذاتی.
 
					
												چشم انداز 20 ساله شرکت:
- 
افزایش سهم بـازار از طریق تولیـد و عرضه مسکن بر اسـاس الگوهـای مصرف
منطقه ای و اقبال عمومی بازار. - 
پیشتاز بودن و حضور موثر در بازار مسکن.
·
 - 
برندسازی برای شرکت به عنوان سازنده ساختمان های لوکس و با کیفیت و با استانداردهای بالا.
 
برنامه های استراتژیک (راهبردها)
- افزایش کیفیت پروژهها منطبق با استانداردهای موجود از طریق کنترل مداوم و تمرکز بر جلب رضایت ذینفعان.
 - حفظ و بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی (ساختمان).
 - حفظ و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشتی شغلی کارکنان و مسائل زیست محیطی.
 - حفظ و ارتقاء سطح رضایتمندی ذی نفعان داخلی و خارجی.
 - استانداردسازی روشهای ساخت و اجرا.
 - اخذ استانداردهای لازم برای متناسب سازی مدیریت اجرا با استانداردهای جهانی EFQM (European Foundation for quality management).
 - انتقال و بکارگیری روشهای نوین ساخت، تکنولوژیهای پیشرفته سازگار با مقتضیات کشور با هزینه کمتر و سرعت بیشتر.
 - آموزش و ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی شرکت در جهت مسئولیت پذیری در قبال ذینفعان (سهامداران، مشتریان و ...)، صداقت و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و ضوابط 
و مقررات در حوزه صنعت ساختمان. - ارائه خدمات برتر و افزایش تنوع محصولات به منظور مزیت قدرت رقابتی شرکت و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی.
 - افزایش سهم پروژههای خود مالکیتی و زود بازده در جهت افزایش توانمندی ورود به پروژههای بزرگتر.
 - تمرکز بر فرآیندهای بازاریابی و فروش و توسعه بازار به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت و همچنین تمرکز بر مشتری مداری و انطباق محصولات و خدمات شرکت با نیازهای مشتریان.
 - مدیریت کارآمد منابع و روشهای تامین مالی پایدار از طریق متنوع سازی و تامین به موقع و بهینه آن.
 - حفظ محیط زیست در تمامی مراحل طراحی، اجرا و بهره برداری، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت محیط کار.
 - ارتقای دانش مدیریت پروژه به منظور افزایش کیفیت ساخت، تحویل به موقع و کاهش بهای تمام شده.
 - اصلاح و بهبود فرآیندهای ساخت تضمینی کیفیت با بکارگیری تکنولوژی نوین به روز ساخت و ساز.
 - ساخت واحدهای تجاری و مسکونی، با تمرکز بر لاکچری سازی.
 - تاکید به رعایت اصل کیفیت و اعمال انواع روشهای جاری آن در تمام مراحل فرآیند از مطالعات و طراحی تا اجرا و عرضه محصول.
 - ساخت واحدهای مسکونی، تجاری و اداری مبتنی بر نیازسنجی بازار و مخاطب شناسی.
 - مدیریت ریسکهای عملیاتی در تمام فرآیندها