اهداف، برنامه ها و چشم انداز

شرکت عمران و مسکن سازان ایران

اهداف کلان شرکت

  •  حفظ و توسعه بازارهای هدف داخلی و خارجی.

  •  بدست آوردن جایگاه مناسب در صنعت ساختمان.

  •   تولید پایدار و مستمر

    ·       

  •  بیشینه کردن سود شرکت و ارتقاء ارزش ذاتی.

Business man in suit with cityscape montage. The man is unrecognizable and you cannot see his face. He is superimposed onto a city skyline at sunset. He is holding a telescope looking into the city. Success, vision concept with copy space.

چشم انداز 20 ساله شرکت:

  • افزایش سهم بـازار از طریق تولیـد و عرضه مسکن بر اسـاس الگوهـای مصرف
    منطقه ای و اقبال عمومی بازار.  

  • پیشتاز بودن و حضور موثر در بازار مسکن.

    ·       

  • برندسازی برای شرکت به عنوان سازنده ساختمان های لوکس و با کیفیت و با استانداردهای بالا.

برنامه های استراتژیک (راهبردها)

  • افزایش کیفیت پروژه‌ها منطبق با استانداردهای موجود از طریق کنترل مداوم و تمرکز بر جلب رضایت ذی‌نفعان.
  • حفظ و بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی (ساختمان).
  • حفظ و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشتی شغلی کارکنان و مسائل زیست محیطی.
  • حفظ و ارتقاء سطح رضایتمندی ذی نفعان داخلی و خارجی.
  • استاندارد‌سازی روش‌های ساخت و اجرا.
  • اخذ استانداردهای لازم برای متناسب سازی مدیریت اجرا با استانداردهای جهانی EFQM (European Foundation for quality management).
  • انتقال و بکارگیری روش‌های نوین ساخت، تکنولوژی‌های پیشرفته سازگار با مقتضیات کشور با هزینه کمتر و سرعت بیشتر.
  • آموزش و ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی شرکت در جهت مسئولیت پذیری در قبال ذینفعان (سهامداران، مشتریان و ...)، صداقت و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و ضوابط
    و مقررات در حوزه صنعت ساختمان.
  • ارائه خدمات برتر و افزایش تنوع محصولات به منظور مزیت قدرت رقابتی شرکت و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی.
  • افزایش سهم پروژه‌های خود مالکیتی و زود بازده در جهت افزایش توانمندی ورود به پروژه‌های بزرگتر.
  • تمرکز بر فرآیندهای بازاریابی و فروش و توسعه بازار به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت و همچنین تمرکز بر مشتری مداری و انطباق محصولات و خدمات شرکت با نیازهای مشتریان.
  • مدیریت کارآمد منابع و روش‌های تامین مالی پایدار از طریق متنوع سازی و تامین به موقع و بهینه آن.
  • حفظ محیط زیست در تمامی مراحل طراحی، اجرا و بهره برداری، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت محیط کار.
  • ارتقای دانش مدیریت پروژه به منظور افزایش کیفیت ساخت، تحویل به موقع و کاهش بهای تمام شده.
  • اصلاح و بهبود فرآیندهای ساخت تضمینی کیفیت با بکارگیری تکنولوژی نوین به روز ساخت و ساز.
  • ساخت واحدهای تجاری و مسکونی، با تمرکز بر لاکچری سازی.
  • تاکید به رعایت اصل کیفیت و اعمال انواع روش‌های جاری آن در تمام مراحل فرآیند از مطالعات و طراحی تا اجرا و عرضه محصول.
  • ساخت واحدهای مسکونی، تجاری و اداری مبتنی بر نیازسنجی بازار و مخاطب شناسی.
  • مدیریت ریسک‌های عملیاتی در تمام فرآیندها